Men skratt då!

Jag lurade er igår!! Gissa vad? alkogrejen såklart. Hehe. Och så målade jag inte naglarna svarta, får fixa det imorrn.

Har dretmycket o göra idag! Klipp-dagen blev värste succén, jävla dum idé att kalla det drop-in dock, folk vill ha tider att gå efter. Har bokat in ungefär...8-9 st. Är litte orolig över tiderna dock, om någon kommer försent failar hela systemet. Hehe.

Dagens hår-tips:

Hemmagjorda inpackningar hjälper inte håret på något sätt, ofta har ingredienserna för stora partiklar för att kunna tränga in ordentligt i håret utan lägger sig bara som en hinna ovanpå hårstrået, det kanske känns lent och fint, men det gör ingen nytta, tro mig. Köp en ordentlig inpackning från frisören istället!



HUH???

Kommentarer
Postat av: Åsa

hoho, du som frisör skulle gå helt bananas om du visste vad jag petar i mitt hår. Eller vad sägs om att jag tvättar det med bikarbonat eller balsam (utan siliconer då).



Dock är den bästa av alla di inpackningar att blanda balsam aloe vera och honung, den funkar super på mitt hår iaf som inte är förstört av en massa shampo.

2010-04-02 @ 13:21:29
URL: http://asonet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0