Tråkigt.

Har börjat inse en grej, och det gör mig ledsen. Jobbigt när en nära vän har börjat förvandlats till en bekant. Sörjer lixom lite över det, men det känns som jag har försökt iallafall, skickat lite sms, ringt ibland, åkt dit och hälsat på, men det känns inte som att jag får något tillbaka.
It takes two to tango lixom.

Men som sagt, känner mig ledsen över det.


(Förresten, måste tacka alla mina vänner, ni är fantastiska och gör mig alltid skitglad! Tack för att ni finns! Älskar er!)


Kommentarer
Postat av: Anna Kaagaard Kristensen

Jag vet hur det känns, jag såg en gammal kompius för ett tag sedan och jag gömde mig för att jag inte visste om det var ok att säga hej eller om jag skulle låtsas som att vi inte kände varandra längre, skitlarvigt egentligen :P

2010-04-11 @ 23:35:48
URL: http://annakaagaardkristensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0