men snart så!

Hello music lovers!!!!!!!!!!!!!!

Har ej internet än eftersom BBB tabbade sig och installerade;

1; fel hastighet
2; fel internet?

Vet inte riktigt, men på fredag kommer en klad tekniker och ska hjälpa mig att återigen kunna njuta av internets mödom. Uppkomsten till liv, etc.

Så, vad har hänt på sistone då?
Jarru, det kan vi ju fråga oss. Ramlade på röven i lördags efter riktiga discomoves, gjorde lagom ont. Råkade även fylla väskan med vatten. Härlig överraskning i söndags.
Och så vidare.



glada frisörtjejer i farten!



och här har vi en klassisk disco-move! flaxa med armarna, ihop med benen, och voilá - du är michael jackson!


förhoppningsvis har jag ju intranätet på fredag då, men det vet man ju aldrig. Och förresten, ursäkta för att jag är dretkass på att svara på kommentarer och sånt där. Men ni vet att jag älskar er ändå.
Puzz

Kommentarer
Postat av: JANNY ERIKSSON

vilken söt blogg! :-) Titta gärna in hos mig!♥

2010-08-10 @ 19:57:10
URL: http://jaanny.blogg.se/
Postat av: Fanny

Fan vilken gullig apa i headern! :D Nästan lika söt som apan i Gainomax-reklamen, haha.

2010-08-10 @ 20:17:52
URL: http://vissel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0