Dag 15 – Mina drömmar

Drömmer jävligt tråkiga grejer oftast. Helt ovärda. T.ex kan jag drömma om att jag pratar med sudden, om typ tvätten, varav jag är helt jävla övertygad om att vi faktiskt stod o tjafsade om tvätten på riktigt.

Och jag blandar ihop saker, hela jävla tiden, drömmar och verklighet. Skitjobbigt. Önskar jag hade lite mer hajpade drömmar. Fast ibland så kommer dom ju oxå, cp-drömmarna, man ba whatthefudge??

Hela livet har jag haft en ständigt återkommande dröm, och det är att jag kan flyga. Fast det är jobbigt as hell. Först flaxar jag bara lite med armarna, och då lyfter jag ungefär 15-30 cm, för att sedan kunna komma lite högre, till hustaken, men det är jobbigt, och jag svettas och tar i som fan, ständigt flaxandes hårt med armarna.

På tal om drömmar, så har jag insett att jag somnar megafort. Efter att jag släckt lampan och lagt mig tillrätta så tar det ungefär 3-5 minuter innan jag slocknat helt. Helt stört. Är det nån annan som somnar så fort? eller är det bara jag?

Kommentarer
Postat av: emmy

vad gött! lär mig! somnar nog aldrig innan det gått en halvtimme iaf..

2010-12-16 @ 21:01:01
Postat av: Anonym

flygdrömmar är enligt alla drömböcker och drömtydarexperter ett bevis för att man är en lycklig liten skit.

2010-12-16 @ 21:36:49
Postat av: Angelika

Jag har för mig att jag läst att flyga i drömmar betyder, individuell styrka. Alltså att egot får mer makt. Man frigör sig ifrån människor\saker man är beroende utav, Man är med andra ord inte lika beroende.

2010-12-16 @ 22:24:14
URL: http://maximusochanthea.blogg.se/
Postat av: Angelika

du borde testa att försöka styra dina drömmar.. en rolig grej att göra... fast mycket svårt. nu för tiden tror jag inte henrik ens hinner borsta tänderna innan jag somnat... jag är helt slut och det går jätte fort.

2010-12-16 @ 22:29:59
URL: http://maximusochanthea.blogg.se/
Postat av: apan

emmy: apans sömnskola del 1; drick en öl ca 1 timme innan läggdags, bon appetit!



anonym: jasså? jag tror inte på drömtydning, tycker alltid det står olika på alla ställen oxå.



angelika: really?? Jäklar vad frigjord och härlig jag måste vara då! hehe!



styra? Nej jag fattar aldrig när jag drömmer ändå. fast I will give it a try!!

2010-12-17 @ 07:49:41
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/
Postat av: Sara H

kan somna på 30 sekunder on a good day :D värst

2010-12-17 @ 21:38:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0