mobilzeeeen

Idag hade jag tråkigt på kneget, så jag passade på att ringa till mina favoriter på telenor. Älskar kundtjänst. Börjar känna igen folket som jobbar där tillochmed. Vilken tant jag är.

Nåväl, köpte en ny mobil!! Min dretmobil har ett slags inbyggt fel (och så är det på ALLA bajsmobiler i den modellen), så skiten stänger av sig lite när den vill.
Ville ABSOLUT INTE ha en sån där touch-screen mobil som alla kidzen har. Fattar inte hur man ska kunna skriva sms? För high-tech för mig. Plus att jag säkert skulle ta sönder den på en gång.



En sån här blev det. Tycker den ser skitfrän ut. Musikmobil ofcårse, så himla praktiskt, mobil + mp3 i ett!!!!

Är fortfarande fascinerad över att mobiler har färgdisplay nuförtiden. Minns så himla väl när jag var 15 bast och sparat ihop till en mobil (skitstor var den! haha!) och vi stod och diskuterade om framtidens mobiler.
- i framtiden kommer man att kunna se på teve i mobilen!!
- haha, näää det tror jag inte på.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0