djupa veck.

När jag klev av bussen imorse så råkade min handsfree fastna i ett sånt där jävla armstöd, skiten flög av mig och jag fick mosa mig igenom folkströmmen för att hämta den igen. En sån där liten plupp till hörlurarna hade flygit sin kos och jag suckade surt och antog att jag aldrig mer skulle få se den igen.
Jävligt synd, det var min bästa öronplupp!

Hittade den senare. Gissa vart den var? GISSA!

I mitt öra. HAHAHA! Den hade mosat sig in på nåt jävla vänster, djupt som fan satt den oxå, så djupt att jag höll på att dö av skratt. Fan, här går jag med en högtalare i örat, likt en unge som pillar in pärlor i näsan lixom.

Skrattade i säkert en kvart när jag kom till jobbet, och bad min kollega pilla ur skiten.


(Obs, den klarade sig oskadd, mitt öra med)


Kommentarer
Postat av: Kirre

haha! :)

2010-06-08 @ 22:40:02
URL: http://raaff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0