häppåle pålle!

Helgen har varit lugn, med betoning på lugn (haha, tänkte skriva ugn). Var på Caspers namnfest i en timme i lördags, sen blev det bråttom och vi åkte till stugan, jag, pappa och åsa (pappas fjälla), samt åsas tre vansinniga hundjur.
Var gött, och behövligt. Hade knappt orken till att prata när vi åkte, kände mig helt tjock i huvudet.

På kvällen grillade vi, satt och pratade strunt och åt chips. Söndagen spenderade jag i en solstol, gick även ner till vattnet o doppade fötterna litte. Var fan varmt i vattnet!!


pappa eldar alltid grejer. tror han är lite pyromaniskt lagd.


jag hade världens största jacka, o ba "öööööhh hulken??", - "nej nej, du ser sjukt bajsnödig ut!"


le lake. sjön alltså.


Bredaste fötterna i kommun, o vitaste benen. jaja, skit ner er.


Köpte en awesome bok!!! domdomdomdom!!


heil hopp!


älsker stugan!!

Kommentarer
Postat av: Lisa

OMG! Naken brud! Pörrblögg!



(höhö)

2010-06-01 @ 22:04:03
URL: http://lisasfanclub.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0