partyapan dag 2

Som sagt, igår var jag ur form och hade precis bestämt mig för att stanna hemma när jag blev övertalad att hänga med ut ändå. Fan lixom. Men jag är glad att jag följde med, skitkul vare!

Jag, Kristin, Markus och johan åkte först hem till Johans lya och drack ett par bärs, sen bar det iväg till Emma&Bejjs där det var massa folk. Jävligt kul. Pratade litte med Peterpops;
peter: jag vet mer om dig än du vet om mig.
apan: jasså? läser du min blogg?
peter: nä, du pratar alltid.


haha. Sen bestämde jag, Markus och kristin att dra till ankan. Jag fick springa ut till bankomaten eftersom man inte kunde betala med kort, träffade en sån jävla vidrig människa där. Han sa sjukt snuskiga grejer och jag blev jävligt obekväm. Ångrar att jag inte daskade till honom. Blev mest illa till mods och svamlade nervöst om bajs. Konstigt sätt att reagera på.
In på ankan kom vi tillslut, träffade Lotta som blev kvällens hedersdansare. Jag försökte vara wingman åt Markus.
apan: vilken typ av tjejer gillar du då?
markus: dom som gillar mig.


Hittade tyvärr ingen brud åt Markus, alla var så jävla sura. Träffade dock en Österrikare som var rolig.
österrikare: I´m from Austria.
apan: ok, It´s like Holland, but diffrent.


Och det roliga var antagligen hans namn.
Apan: HAHAHA, han hade jätteroligt namn, SHUTTHEFUCKUP?! HAHAHAHA
Markus: Men allvarligt, hörde du inte att han sa "Javier"?


Sen började österrikaren prata om att han letade efter en "lover" eller nåt, då gick jag och dansade istället.

Kvällen avrundades med att vi gick på efterfest och jag stod och drog någon stackars dreadskille i håret, varav hans flickvän blev sur.

Tack för en asbra kväll! Särskilt Markus som jag totalsnikade på.


Markus, rickard o Johan. Markus bytte byxor med en snubbe under kvällen. Han fick blå byxor.


Peterspops



Kommentarer
Postat av: Kaka

Får försöka att inte va en slappis nästa gång ni drar ut! Men igår orkade jag verkligen inte, men jag ångrar mig lite ändå när jag läser dagen-efter-rapporter!

2011-04-03 @ 20:38:42
URL: http://simkaka.blogg.se/
Postat av: Raaff@soclog

hihi tack :)

2011-04-04 @ 23:06:26
URL: http://Raaff.soclog.se
Postat av: hogie

Ja vad är det med brudar på krogen i stan? Så jävla sura. Eller de kanske bara blir rädda när en tjej pratar med dem? För det är liksom inte så det ska vara när de går på krogen.

2011-04-05 @ 11:54:05
URL: http://hogieskill.blogg.se/
Postat av: apan

kaka: preciiiiiiiiiiiis



raaff: varse



hogie: ja vafan lixom, det finns väl en anledning till varför man går ut på krogen? för o danse o stri!

2011-04-05 @ 20:17:33
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/
Postat av: dreadskillensflickvän

Jag va absolut inte sur, även om du uppfattade det så. Och det sa jag till dig. Så, nu var det ur världen =)

2011-04-07 @ 14:17:35
Postat av: apan

hahahaha! nej det tror jag inte heller att du var. haha, fast det hade varit roligare om du var det. ;)

2011-04-07 @ 19:29:12
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0