Barngympaledare.

Visste ni att jag har jobbat som det? Barngympaledare alltså. Lite otippat va?

Igår mådde min röv så bra att jag var helt tablettfri HELA dagen. Ifrån att ha pillertrillat på cirkus 8 panodil+3 voltaren till minus noll. Gött.
Åkte till Kristin och hennes onge + klippte henne och hennes göbbe. Blev bra. Kändes i hjärtat hur mycket jag saknat Kristin och Casper, hoppas att vi ses oftare i fortsättningen!


Casper har antagligen mer fotoskills än Suri Cruise, för så fort man tar fram kameran så fryser han i en perfekt pose och tittar rakt in i kameran. HAHA.


Han fick ett snickarbälte av mig. "Pedagogiskt och lärande" stod det på den. Casper missuppfattade totalt och stoppade skruvmejseln i munnen.


Missnöjd casper - asnöjd apa.






Kommentarer
Postat av: Anonym

naaw så go!! han gillade verktygen iaf:)

2011-01-28 @ 14:06:05
Postat av: Kristin

det var så kul att ni kom! :) ses snart igen hoppas jag!

2011-02-06 @ 11:17:28
URL: http://raaff.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0