godnatt får

Har haft rätt svårt att hamna i work-mode den här veckan. Har haft svårt att anpassa magen efter dom nya rutinerna. För några dagar sen fick jag för mig att det var en god idé att förtära lagom stora mängder laxermedel klockan ett på natten (varför får man alltid alla cp-ideér på natten för?). Ingen bra idé alls visade det sig.

Och så var det ju det där med sömnen. Har varit överpigg, svårt att varva ner, lätt hyperaktiv och rastlös. Svårt o sova!!! Har gått och lagt mig klockan tio men ej kunnat invänta förväntad sömn. Räknade får igårkväll.
Ett får, två får, tre får. Tillslut började fårjävlarna låta "WIEEEEEEE" varje gång dom hoppade hinder. WIIEEEEE! lyckotjut. Började asgarva och kände mig lätt psykotisk. Räkna får - inte bra idé.


Idag gör jag det enda rätta - tar en bärs bärs bärs. Brukar vara rätt sövande.


Kommentarer
Postat av: Vässans Finest

Haha men Lina da, laxermedel på natten? HUR tänkte vi då? ;)

2011-07-22 @ 07:41:13
URL: http://erberthsdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0