pigg mörttjej

igår satt jag hemma o ugglade. Övervägde en kort stund att vraka mig ut bland folk och fä. Men eftersom det råkade bli spontanfest i fredags var jag rätt nöjd över mitt hemmasittande ändå. Såg ett par konstiga filmer istället.

Film 1:
Metropia. Sjukt konstig rulle med asäcklig animering. Dessutom svenskt gjord. Ska jag vara helt ärlig är jag inte riktigt säker på vad den handlade om. Någonting om att alla blev avlyssnade genom mjällschampoo och att hela europa var en tunnelbana. Jätte jätte konstig. Väldigt dålig bakisfilm om inte annat.



Film 2:
Scott pilgrim vs the world.
Oxå en konstig film. Förstod genom halva filmen att den var uppbyggd som ett tevespel. En kille dejtar en tjej som har sju onda ex som killen måste besegra. Halvbra. Gillar dock Michael cera, han är lite fulsöt sådär.



Sen fick jag nog av konstiga filmer och såg Kung fu panda och avslutade med lite grin och böl till Den gröna milen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0