nytt hårz!

Händer ju fan inget kul i mitt liv, och då kommer det såna här tråkinlägg, men håll till godo!

Har beställt nytt löshår! Denna gången mörkbrunt som jag tänkte slinga i nästintill brunsvart. Kommer bli så jävla snyggt! Är skittrött på nuvarande pissfärgen som skiftar i regnbågens alla bajsfärger. Blir nästan kåt när jag tänker på det (jamen jag är ju frisör oxå). Kommer bli snyggast i krillehöli nästa helg.


Här i ponytailz. Som för övrigt är det fulaste som finns. Passar på sjuåringar, ej på 26-åriga kvinnor.


och här är löshåret! Beställer alltid härifrån

Och så undrar ni, VARFÖR har hon löshår? Jorrå, såhärärre, har jag ej löshår i så sliter jag av mig håret. På riktigt alltså. Jag drar och sliter, tvinnar det i oändlighet och tillslut blir jag halvskallig. Det är fan hår överallt i lägenheten av mitt hårdragande. Jävligt dålig ovana som jag fan inte kan bli av med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0