käftis kräftis

Tjaba alla monsterdiggare!!!
 
Här sitter jag en tisdagskväll o sipper förnöjt på en tisdagsbärz! Har haft cp-mycket att göra på jobbet på sistone, men försöker förtränga att jag ej ska ha semester och lägger mina kraftetankar på nya lägenheten. Längtar som ett litet får till 1:a september!!
 
I helgen hade vi kräftskiva i stugan. Vet dock ej riktigt vad som räknas som en "skiva", men vi köpte fula hattar och kräftor. Jonas åt veggo-mat och såg lite äcklad ut medans vi andra rådissikerade dom stackars djuren. Men det var göddigt. Min kära vän Bengan var även med!! Hon var smällgravid. Såg rätt fantastiskt ut. 
 
äcklad emmy, Jonas med veggo, Hanna och gravid-bengan.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0