jordnötssmöret

Och så var jag på´t igen. Jordnötssmöret. Har ätit 2 burkar på typ sju dagar. Älskar jordnötssmör.

Men jag har haft ätstörningar, och det händer ju fortfarande att jag tappar fattningen och häver i mig två burkar jordnötssmör t.ex. Och det är INTE bra. Ni kan ju gissa vad som kommer efter två burkar jordnötssmör? Ofantlig jordnötssmörångest. Why oh why stannade jag inte vid första burken? BUHU! Och sen svär jag på att min dubbelhaka råkar utvecklas till två och jag känner mig lite smutsig, vill skrubba mig ren (helst i jordnötssmör) och skrika besinningslöst.

Nja, inte riktigt kanske. Men TYP så. Nu blire off jordnötssmör minst två månader innan jag kanske eventuellt vågar mig en som är lite äckligare så att jag inte vräker i mig allt.

(hade ingen passande bild att lägga upp, så det fick bli Kungen)

Kommentarer
Postat av: Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

Fy fan för ångest.

Men jordnötssmör är faktiskt ruggigt gott.

2012-02-11 @ 18:36:06
URL: http://ninaruthstrom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0