Kålrätter.

Sitter och googlar hysteriskt på olika kålrätter. Blir nästan helt till mig när jag inser hur extremt mycket man kan göra med kål. Ska nog göra kålpudding inom snar framtid. Kål är gott.

Igår var jag i Vålberg o kollade läget med den nya salongen vi ska öppna där! Tess (chifen) har gjort ett asbra jobb, såg skitbra ut! Tror på succé. Kommer knega i vålberg torsdagar och fredagar i fortsättningen, och sen i Karlstad resten av veckan.

I övrigt är jag rätt schleten. Trött och seg, rastlös och sånt. Allt på en gång. Fullirulle! Eftersom jag är ledig på både måndag och onsdag, tänkte jag att, ja vafan, lite ledig ska jag väl få va!! Så jag tog tisdagen off. Långhelg tjohej! Ser ingen ledighet en lång lång tid framöver. Tuff sommar. Men får väl skylla migsjälv som öppnar företag lixom.
Men ska int klaga, det är rätt skojj oxå.

(P.S min bonnbränna börjar ta sig!)

Kommentarer
Postat av: Dansson

I Vålberg minsann! Kul! Den hålan är ju jag rätt bekant med, vart ska ni öppna? :)

2012-05-30 @ 19:34:42
Postat av: apan

i centrum! :D

2012-05-30 @ 20:23:40
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0