apan går på gym!!

Igår satt jag och surfade runt på karlstads gym-utbud. Ja, ni tror rätt, som rubriken tyder kan jag härmed avlöja att jag ska bli en s.k gym-tjej. 
 
När rygga började klappra ihop och jag även har den absolut sämta konditionen evah så känner jag väl lite att det är dags att göra nåt åt det!!
Men fy-fan för att träna. Jag hatar all sorters träning (förutom dans, det vore kul!!), och brukar i vanliga fall gör allt för att undvika det. I gymnasiet brukade jag fejka astma-anfall så jag slapp va med på gympan. höhö.
Fattar på riktigt inte att folk kan tycka att det är "kul" eller "roligt". 
 
IALLAFALL, det är väl lika bra att göra något åt kroppen innan jag blir krokig som en ostbåge, har hittat två (2) gym som verkar helt OK, nautilus som ligger i badhuset. Det verkar halvskabbigt och i rätt prisklass (nej jag tänker lixom inte lägga ut nån förmögenhet för att få sitta på en motionscykel o flåsa), eller friskis o svettis som verkar typ likadant. Halvskabbigt och trevligt! 
 
Har dessutom slut på bortförklaringar till att ej gymma. Bor i stan nära till diverse gym, börjar rätt sent vissa dagar osv. 
 
(P.S, åt omelett till frulle, och tänkte att det vore ju gott, men det är alltid äckligt, alltid!! *snyft*)

Kommentarer
Postat av: hogie

Har testat en del gym i stan och Friskis är överlägset bäst. Bra gym och bra pass. Både normala och onormala människor som är där och tränar. SVINBRA priser och bra öppettider. Köp ett sånt där klippkort och testa. Så här i början av året brukar det vara smockfullt med folk (hej nyårslöften). Men det avtar kraftigt om nån månad...

Svar: ja! hade för mig att det var rätt bra och mer "normalt" fölk som går dit. Hade fått feteångesten om det enbart var massa biffar. :(Men ska testa!
din apa i etern.

2013-01-14 @ 12:00:54
URL: http://hogieskill.blogg.se
Postat av: hogie

Med normala menar jag såna som mig= lite halv lönnfeta och halvt motiverade. Roligt också med alla pensionärer. Onormala= biffar.

2013-01-14 @ 12:01:48
URL: http://hogieskill.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0