Göddig lördag

Igår hade jag finbesök från krillehöla! Madde var här och förgyllde min dag. Då det var fint väder och Madde är en hysteriskt kattallergiker så höll vi oss utomhus så mycket som möjligt.

Startade dagen med en shoppingrunda på stan, Madde och jag har relativt lika smak = skitbra. Dessutom är hon en jävel på att fynda så jag flåsade efter då hon hittade ungefär en miljard snygga grejer. Jag hittade en festlig hippie-skjorta för småpengar.
När vi hetsat runt rätt länge köpte vi en sallad och satte oss vid mitt favoritplace vid teatern och tjötade, drack bärs och göttade oss. Efter två timmar var jag hysteriskt kissnödig och fick lov att låna en buske. När vi kom tillbaka hade någon snott ölen. Vafan, 3 minuter? Jävligt snabba var dom iaf!

Gick tillbaka till mig o fortsatte festen där. Sen gick vi till koriander och köpte asbillig öl.
Madde tog bussen till krillehöla vid tolv och jag gick till McDonalds och bråkade med ett helvete till kille i kön.

Han höll på att tönta sig och bråkade med den stackars tjejen i kassan. När han efter ca 10 minuter hade bråkat färdigt med tjejen så ville han bara betala 50 spänn för sin mat. Då brast det fan för mig.
"VA I HELVETE HÅLLER DU PÅ MED DITT JÄVLA AS?" Skrek jag. Alltså skrek.
"ÄR DU NÖJD MED DIGSJÄLV NU? HUR JÄVLA SVÅRT ÄR DET ATT VISA RESPEKT FÖR EN ANNAN MÄNNISKA???? ÄR DU TOLV JÄVLA ÅR ELLER????" (Gissade på att han var minst 36 år).
Fick min cheesebörjare och gick därifrån med gråten i halsen. Blev så jävla arg. Jävla översittare. Är fan fortfarande upprörd.

Annars var det en asbra dag/kväll. Tack för det fina Madde!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0