Värde Vålberg

Igår blev jag rädd på jobbet. Det har hänt mig ett par gånger förut att man träffat på folk som "kan" utgöra fara och adrenalinet skjuter i höjden på 2 röda och man håller ett hårt dödsgrepp om älskade saxen. Ifall lixom.

Igår handlade det om ett fyllo som vinglade in frågade om jag var "FISÖÖJEN". Blev skiträdd men försökte hålla mig lugn. Sa att jag kan klippa honom när han var nykter. Och tur nog accepterade han och gick iväg.

Men såna gånger är det faktiskt skitjobbigt att jobba ensam. Man har lixom inte riktigt full kontroll på läget samt att man vet inte hur fyllon eller psykiskt sjuka människor kan reagera.

Hoppas att han inte kommer tillbaka idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0