Exotiska sjukdomar

När jag var yngre var jag hypokondriker, med all rätt dock. Jag var hos sjuksyster minst en gång i veckan hela gymnasietiden då jag alltid hittade nya och spännande åkommor.
En gång trodde jag på allvar att jag hade svalt en humla, men det var bara hjärthugg(!!!!??).
En annan gång limmade jag ihop öronen med superlim, eller så svullnade fingrarna upp. Ja jädrar. Massa spännande saker som präglade min vardag!

Idag ringde jag till sjukvårdsupplysningen då jag har utvecklat ett stort köttsår på benet!! Ser helt sinnessjukt äckligt ut och det rinner asmycket var. Hon på upplysningen ba "!!!??? Aldrig hört talas om?!! Låter ju JÄTTEKONSTIGT".
Jag ba "mm tack".
Vart kommer det ifrån då?! Inte en jävla aning.
Men hon blev orolig och tyckte att jag borde kolla upp det snarast.

Fortsättning följer!!!

Mvh dagens köttsår.


Kommentarer
Postat av: viktor96

vilket märke snusade du?

Svar: Lite olika! Brukar köpa snushink på swewsnus.nu eller på teknikmagasinet, annars kör jag knekt vit!
din apa i etern.

2013-05-04 @ 09:09:36
Postat av: viktor96

Snusar grov lös. är 14 år och går i sjuan. bjöd min jämnåriga flickvän på en grov lös häromdan. Hon gillade det inte men hon klarade det. Hon fick med med sig en dosa hem så att hon kan snusa då hon är stressad eller så. När började du snusa, snusat sedan cirka ett år tillbaka.

Svar: Men hörrö Viktor96!!! Är du född 96 är du väl 17? Om du är 14 så tycker jag inte att du ska snusa övht! Det är ett helvete att sluta och det ser förjävligt ut. Nikotin överlag fungerar inte alls som "lugnande" utan tvärtom faktiskt. Det är bara en dyr och dålig ovana.
din apa i etern.

2013-05-04 @ 17:03:09
Postat av: viktor96

jag är inte född 96. skulle bara llåta häftigt till mitt namn. Snus är coolt och jag kommer inte att sluta! dessutom håller jag på att lära min flickvän snusa!

Svar: finns massa grejer som är coola. Bajsa är coolt. bungyjump är coolt. dansa bugg, dricka kaffe, äta korv med bröd, leonardo di caprio osv.
din apa i etern.

2013-05-05 @ 09:45:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0