Migge!!!

Sen jag blev gravid så har jag fått en rejäl släng utav migränen!! Det är ej så fancy!!!! Och den lille panodilen gör inte ett skit. 
Pratade äntligen med barnmorskan och hon bokade in en tid hos en doktor, så att jag får en bra medicin mot skiten. 

Egentligen vill jag undvika all form av tabletter för att jag blir nervös av hur det kan påverka ze child. Har dock ingen större lust att gå runt med extrema huvudvärken i flera månader till. Blöh. 

Ibland gör det så jävla ont när jag går oxå, i sidan, känns som håll fast värre. Bm sa att det var linimenten som krånglade när magen växte. Moget. 

Idag har det varit livat i magen!!! Jädrer vad hen har sparkat. Funderar på ifall ungen hatade P4 morgonradio eller om hen bara varit rastlös. Kanske har en svintölig livmoder. 

I helgen ska vi nog åka till stugan och inviga våren! Woho! 

Pözz

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag hade också mycket problem med ligamenten, svinont gör det! Jag som annars har migrän mest hela tiden hade det dock knappt alls när jag väntade Alfred.

Svar: Hah! Vad konstigt! Har hört att det blir antingen bättre eller sämre med vissa grejer under grav.
din apa i etern.

2014-04-25 @ 16:19:28
Postat av: Therese

Stackare! Jag hade också mycket migrän under min graviditet. Jag åt zomig och det funkade toppen för mig. Hoppas du får en bra medicin som funkar för dig. //Therese

Svar: Oh gött! Hoppas jag oxå får något skitbra! :)
din apa i etern.

2014-04-25 @ 18:36:32
Postat av: Sudden

Haha "svintölig livmoder"!!!

2014-04-25 @ 22:07:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0