Apan gör ögonskugga!

Ja jag har ett överdrivet stort intresse för det mesta i smink-väg. Att kalla mig "nörd" är nog en underdrift... Men den här månaden har jag försökt att snåla lite på inköpen så jag har "bara" köpt en primer. Eheehe.....

Anywayz, upptäckte att jag har jävla massa smink som är gammalt och oanvänt, så efter lite googling så hittade jag litte anvisningar om hur man gör egna ögonskuggor! Skitenkelt och askul!! 

Så här såg det ut igår, krossade Ögonskuggorna, hade i lite alkogel, och mosade in dom i pans. 

Amen tett va snyggt!! Dom fula har jag alltså gjort. Dock inte den grön-bruna historien, det var en eyedust från face som jag typ aldrig använt. Blev helt fantastisk i fast form! 

Lite swatches. Alltså den till höger är SÅ mycket snyggare irl alltså. Duokrom i grön+brun

En guldrosa och en halvglittrig nude-variant. 

Fan vilken bra grej!!! 

Kommentarer
Postat av: Diddi

impad!
Blev nu sugen att gojsa ihop nått själv. Särskilt av de där tråkiga färgerna man får på köpet när man köper en såndär med flera olika färger i där typ 2 är snygga

Svar: Ja precis! Har rätt många dötrista skuggor som ba ligger i ett hörn o surar. Känner definitivt att jag kommer göra mer egna paletter överlag nu! Testa!
din apa i etern.

2014-12-02 @ 20:36:14
Postat av: hogie

Bra du skaffar dig en hobby.

2014-12-03 @ 12:14:02
URL: http://hogieskill.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0