Skithövvä!!!!

Finns många saker som provocerar skiten ur mig. Senast var när Jonas skar itu en tekaka (så att det blev två brödskivor) det här gjorde mig väldigt upprörd och det kanske blev så att jag började skrika i ren ilska och panik. 

Och så har vi ju det här med trendfikat. För några år sen köpte jag macarons efter att alla bloggare typ hyllat ihjäl dom gulliga och pastelliga kakorna. 
Dom smakade ju skit. Eller bara socker typ. Blir fortfarande sur när jag tänker på't. 

Jaja oroa er inte, jag blir provocerad av allvarligare grejer oxå. Typ halva fejsbook, krig, patriarkatet, rasism och dyrt snus. 


Kommentarer
Postat av: Elli

Jag blev rent ut sagt förbannad första gången jagkäkade macarons. VEM tycker att de är goda på riktigt!?!?

Svar: Känns skönt att ha någon på sin sida i en värld av macaron-lovers!!
din apa i etern.

2014-05-23 @ 16:52:55
URL: http://elinorhagg.com/blogg
Postat av: Nina

Hahaha. Jag gillar dig OCH macarons. De ska smaka mandel och mycket smörkräm.

Svar: Jag kanske bara fick en äcklig??? DET KANSKE FINNS BÄTTRE?!!! Hoppas ;(
din apa i etern.

2014-05-24 @ 08:41:21
URL: http://ninaruthstrom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0