Skrattande bebisvalar.

Varit på BVC på förmiddagen och fått en statusrapport. Alla värden låg skitbra, trots att jag slarvat med dom där jävla järntabletterna. 
Fick lyssna på bebisens hjärta och jag tänkte att så låter nog en exalterad val. 
Barnmorskan hade med sig en kompanjon från förlossningen. Det var en kund till mig. Skräll! 

Hade knappt gått upp fem kilo, vilket förvånade mig. Jävlar vilken bra ämnesomsättning jag måste ha! Har ätit för tre känns det som. 
Skulle ta ett glukostest oxå. Och något med föräldragrupp. 

Förvirrad! 
Min bästa sida!!! Tycker att mina näsborrar ser ut att vara väldigt symmetriska idag. Skönt. 

Kommentarer
Postat av: Simkaka

Glukosbelastning, är det sån du ska ta? När du ska fasta några timmar och sen dricka sockervatten?

Svar: Ja precis!!!
din apa i etern.

2014-05-23 @ 10:18:34
URL: http://simkaka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0