Som ett litet land.

Kroppen är fan helt ur spel när en är preggo alltså. Helt plötsligt blir kröppa som ett nytt outforskat land (typ som Danmark?)
Och jag kan fan inte minnas att jag läst eller att någon har sagt något till mig om vissa grejer. Är det bara hemligheter för folk som gravida vet? Ska jag i fortsättningen nicka lite hemlighetsfullt  till andra preggos typ "yes I feel you!!".

Visste ni förresten att man får noll kontroll på blåsan? Det visste inte jag förräns idag. Kissade, skulle torka och då ba "BAM", Ännu mer. Fast det ej kändes som att man pissade. Fick panik och trodde att vattnet typ gått, ringde Sudden som fick lugna mig. 

Herregewd. ;(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0