Saker som jag saknat.

Verkar ej bli onge idag heller. 

Här kommer en lista på grejer som jag längtar efter;

- nya kläder. Slippa preggo-kläderna och kunna pröva den där skitsnygga skjortan. På sistone har jag bara fluktat och trånat. Ska bli underbart!

- slippa förkylningen. Har varit förkyld i ca 9 månader. Det kom som ett brev på posten samma dag jag plussade typ. Är inte snorig jämt utan mest på morgon och kväll. Töligt ja. 

- dricka bärs. Har druckit bärs, alkoholfri sådan, men jag vill jättegärna ha en krokodilöl 5.2. Älskar öl. 

- kunna sätta på sig byxorna smärtfritt. 

- sova på rygg. Eller mage. Och slippa känslan av att ej kunna andas. LYX!! 

- ta en promenad utan ont. Längtar helt hysteriskt efter det. 

- kissa normalt. Är skittråkigt att behöva gå upp 120 ggr per natt för att kunna klämma ut tre droppar. Bah! 

- kiddet. Såklart jag längtar efter att få träffa ungen lixom! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0