Halvt bra dag.

Har haft en jättebra dag egentligen! Hade fantastiska kunder som jag hade djupa samtal med. Ibland är mitt yrke typ världsbäst! <3
Och en kund som jag fick klippa om ca 3 ggr för att det inte var "tillräckligt kort". Men alltså om ni vill ha en speciell längd på frisyren eller en speciell frisyr övht så säg INTE ATT FRISÖREN FÅR FRIA HÄNDER FÖR DÅ ÄR DET INTE FRIA HÄNDER. Ok? Tack.
 
Blev helt vansinnig på en bunt feminister som beter sig som rövar och utövar mobbning och drev mot en specifik feminist med stor plattform. Brukar i vanliga fall inte bry mig speciellt när folk internettjafsar, men det jag sett utav det här är fan ren mobbning och jag ser inte problematiken eller förstår ens varför eller vad som skulle kunna gynna någon av sånt här. Att ingå i en förtryckt eller utsatt grupp ger en automatiskt inte rätt att bete sig som ett jävla as heller. Ok. 




Kommentarer
Postat av: tildabu

Instämmer! Rena rama häxjakten ju...

2015-04-22 @ 22:41:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0