Dä trycker på!

Ja idag är jag inte särskilt trevlig. Har teoriprov imorrn och är såååå nervös. Men jag ska läsa boken en sista gång och sen tänker jag inte plugga mer ikväll för då blir jag väl "galen". 
Tror för övrigt inte att jag kommer att klara det men håll gärna en gammal tumme för mig!!

Körde landsväg idag. Det var fruktansvärt. Vill inte bo på landet längre. Läraren pratade något om att jag var en trafikfara, plus att jag nästan körde ner i diket. :(((((( 

På tal om något helt annat så känner jag ett starkt tryck neråt. Alltså det känns som att ongen bankar på och vill uuuut. Det känner jag INTE igen sen sist. Minns inte att det tryckte på så hårt då. Hoppas att lille child låter mig ta körkort först!!!

Min utsikt nu. Asså målade den där piedestalen grön. Jättefin grön färg men den passar inte alls in så jag köpte en svart färg. Ska ställa en blomma på i en fancy guldkruka.  
Köpte en ny nässpray idag. ;)

Kommentarer
Postat av: Malin

Lycka till med provet! Din blög är underbar.

Svar: Haha tack du! 😘
din apa i etern.

2015-09-01 @ 09:23:24
URL: http://malinsvedjeholm.se
Postat av: Sudden

Heja Lina! Håller alla tummar jag hittar!

Svar: Dom räckte inte till! ;)
din apa i etern.

2015-09-01 @ 12:32:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0