Vide 5 veckor!

Vide är fem veckor! 

- hatar att bada över allting. Alltså han blir helt vansinnig. Idag bajsade han i badet, trots sin ringa ålder är jag väldigt övertygad om att detta var ett planerat illdåd. 

- har en svinstark nacke!

- vill äta ca hela tiden.

- eller sova. Jättetrött onge. 

- lipar mycket, kanske inte blir något leende utan han ba lipar sig igenom sin uppväxt. Sur i ett hörn som mor sin!

- tycker han e lite lik min mamma. Mamma tycker han e lik mig. För nån vecka sen var han lik min bror. Haha.

- bajsar o fiser mycket! Igår så sket han sig igenom hela natten. Jag var ensam och svettig och bytte säkert 5-6 blöjor. När han äntligen verkade ha kommit till ro - bytt till ny body, avtorkad, ny blöja, då bajsade han sönder nybytta blöjan. Tog av blöjan - då kissade han ner bodyn. Tog av bodyn - då spydde han ner sigsjälv. Hehe, han har humor ongen! 

- tittar nyfiket ibland. Särskilt när jag sjunger för'n.

- sover som ett djur i vagnen. 

- extremt torr i fejset. Tänkte ju ta lite fina bilder men alltså han ser ju ut som aquaman så det får vänta lite.

Just det! Jag har aldrig skrivit (tror jag?) om hur det gick med katterna o vide?? Vi har två katter som jag var skiträdd för att dom skulle typ trampa eller lägga sig på honom. Den ena katten brydde sig inte alls. Typ luktade på honom och ba "okok". Katt nr två förstår inte att det är en människa eftersom katt nr 2 ej är smart. Katt nr 2 har således försökt att trampa och lägga sig på honom x antal ggr vilket gör att jag inte vågar ha dom i samma rum. Katterna får absolut inte sova hos oss. Hoppas katt nr 2 förstår tillslut att det är en människa och ger fan i Vide. 

Bjucka på ett smile då onge!!

Nästan. Naaaw.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0