Allergiskt läge

Är allergisk som ett helvete just nu. Jag valde bort en medicin jag annars brukar ta på sommaren som fungerar perrrffff. Men pga "lätt paranoida" så vågar jag inte ta den utan väljer rent lidande istället. 
Föredrar just nu att sitta inne o snora än att vara ute i den blomstrande grönskan. 

Anywayz så trotsade vi snornäsa och var en sväng på bakluckeloppisen. Det var sjuuuukt mycket folk idag! Om en vill ha fina bebis/barnkläder eller barngrejer överlag så är ju DEN loppisen att föredra. 10 spänn per plagg får en punga ut. 

Några grejer jag köpt på loppisen;
en krypfilt? En slags tunika/klänning/linne som var göörgulli, fin body och brun pyjamas. Det här blir en 70-talsbrun onge, det ser jag det! 

Kommentarer
Postat av: kreten

Fina kläder :)
Jag hade fått för mig att du väntade en gosse, men det har jag nog hittat på själv hihi

2015-07-22 @ 20:33:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0