Vegofesten!

Imorrn ska jag och mina vännisar Hannill o Emmy på vegofesten i Örebro! Det skall bli svinkul! jag har ju missat mässan i flera år. I år missar Jonas istället för han skulle ju ut i skogen och hugga ved istället. Han är lite bonne ibland. 

Jag är faktiskt varken vegan eller vegetarian utan jag äter kött ibland. Däremot stor förespråkare för att äta mer vegetariskt då det är svinbra mot miljö, hälsa, djur och natur. 

Tror inte det är någon stor mässa direkt, men det verkar vara några utställare och lite workshops. Någon som varit där? Mest kul att få göra något som typ är... kul. Har haft massa stressiga grejer inbokat på sistone, saker som måste göras lixom. 

Bulle! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0