Lika.

Vad jag minns så är Vide väldigt lik sin syster. Jag har tyvärr bara en enda bild på Jonna som är fruktansvärd (det har jag nog skrivit förut), hon ser bara väldigt... död ut. Ångrar extremt att jag inte tog en egen bild på henne. 

Men igår tog jag iallafall fram den fruktansvärda bilden för jag ville ändå se hur jag mindes henne. Och herregud vad lika dom är. Exakt samma näsa, samma rynka över näsan, mycket hår (fast där leder faktiskt Vide). Jonna hade dock en lite mer plutmun än vad Vide har. Känns rätt fint ändå, att Jonna får synas i Vide, att hon på något sätt är med oss via honom. 

Namnvalen förresten så fick Jonna sitt namn genom att blanda mitt o Jonas namn (lina+Jonas=Jonna). Dessutom så ville jag ha ett tufft namn till henne. Vide fick heta Vide eftersom det var det gulligaste o snällaste namnet jag kunde tänka mig på en pojke. I mellannamn har han fått heta Tomas efter min far! 



Kommentarer
Postat av: TK

Vilken ära att mitt namn får leva vidare långt efter att jag finns =)

2015-11-29 @ 10:18:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0