2 veckor kvar...

Ja nu är det typ två veckor kvar av Jonas semester och jag bävar lite för att han ska börja knega igen. Sen Jonas gick på semester så har vide utvecklats rätt rejält, vilket inte är skitkonstigt då bebisar utvecklas fort och konstant.
Men nu ska han ju gå, hela tiden och med hjälp såklart. Sätter man ner honom blir han A; grinig eller B; krälar rekordfort till alla farliga ställen han inte får vara på.

Jaja, vi pluggar såklart igen dom flesta uttagen men jag fattar inte varför ungen prompt måste vara i kattlådan o greja HELA TIDEN?

Hur hade ni gjort för att underlätta vardagen?
Hade ni flyttat bort allt som kiddo kan nå eller kanske skaffat några galler och låter kiddo mestadels vara i ett rum i taget?
Funderade först på en bebisbur eller jag menar lekhage men det känns lite fel på något sätt, plus att jag tror att han skulle bli vansinnig på för liten yta? Gah!!!


Kommentarer
Postat av: Malin

Försöka plocka bort allt farligt och ha ett skittråkigt hem. Ett tag. Men det går ju inte att plocka bort kattlådan förstås. Svårt problem!

Svar: ja, det får nog bli något s
din apa i etern.

2016-08-18 @ 10:22:33
URL: http://malinsvedjeholm.se
Postat av: Bengan

Det är svårt det där, är i samma fas nu o han ska va på kattlådan o vattmet o katternas mat. Man kan överväga farligheten och luras lite. Henry ska vara på diskmaskinen ochta besticken. O eftersom han inte tar en plastsked om jag ger honom så sätter jag den i diskmaskinen så tar han den o tror att han kommit undan med det. Lägg gärna leksaker där det är lite svårt att komma år dem så vill de ha dem eftersom de tror att de inte får 😉

Svar: Haha lurigt men smart!! Det ska jag verkligen testa!
din apa i etern.

2016-08-19 @ 07:46:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0