Woho!!!Nytt år!

 Alltså visst är det lite magiskt o vakna upp på nyårsdagen och ba njuta av alla möjligheter som ligger framför en! 12 nya fräscha månader att fucka upp! 


Jag o Smoofie vaknade barnfria efter lite nyårsgallej igår. Första gången på säkert 3 år som vi var vakna efter tolvslaget lixom! Halv två (på natten) satt jag o halvsov dreglandes i soffan medan sällskapet spelade något spel. Men det var väl trevligt, vi åt tacos, spelade sällskapsspel och åt även efterrätt - päron med smält after eight (80-talet ringde osv). 
Klockan tölv gick vi ut o tände några flygande lyktor som fladdrade iväg lite väl snabbt. Jonas blev nervös. 

Ja imorse så smet jag upp relativt tidigt och gjorde pannkakor och så tog vi en promenad i skogen. Haha, jag är så gammal. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0