Kul!

Det har varit kul att sträckblogga lite mer. Tror jag fortsätter där. Är rätt ringrostig märker jag. Tycker att många av mina meningar är väldigt korta, förr skrev jag aslånga meningar. Det blev en lång iaf! Haha!


Livet har ju förändrats rätt vilt sen jag stadgade mig, skaffade en Smoofie. Kolla in arkivet från typ 2010 lixom. Var ett helvilt partydjur och evig singel som hatade män. Hatar* iofs fortfarande män såklart men lever den ultimata Svensson-drömmen nuförtin. ÄLSKAR DETTA LIVET. Slår bakfylla varje helg minst 140 ggr.
Att varje morgon få vakna upp brevid dom jag älskar mest av allt. I ett hus i ett pyttelitet bostadsområde. Dä ä gött! Öhh, hade nog någon poäng här, eller en "slutkläm", men den glömde jag bort. Förutom "gött liv". 
Spännande det där när man får barn, man får tydligen ett dåligt minne och allmän sinnesförvirring. Folk ba "det är amningshjärna", men det gick aldrig över.

Hah!

*inte alla män.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0