rakade ögonbryn ska det vara.

Ska berätta om ett litet "projekt" jag håller på med! Nämligen "spara ut ögonbrynen". Hur jävla svårt kan det vara, tänker ni. Men då skall jag förtälja att jag faktiskt inte haft några ögonbryn på minst..eh..sex-sju år kanske? Ser ut som mini-me utan smink, inte sådär skitsnyggt kanske, så jag tänkte att jag gör ett försök att låta skiten växa vilt.
Efter två veckors växande har mitt vänstra ögonbryn växt åtminstone halvvägs, så nu har jag alltså ett halv ögonbryn att skryta med.
Det ser ut som ett fjortis-ögonbryn. Undrar när det andra ska växa ut? Tänk om jag får gå igenom hela livet med bara ett ögonbryn? Vore ju festligt.
Lovar att slänga upp en bild när dom har växt ut helt, båda två.
Bjuder på en bild sen i vintras. Jag var sjuk.
juh.


(Om man noppar ögonbrynen tillräckligt länge så kan hårsäckarna tillslut dö, det är väl därför det tar sån jävla tid.)

Kommentarer
Postat av: Palle

Har du nopprat dom i 7 år så finns det risk att dom inte kan växa tillbaka O.o. Har du rakat dock så är det ingen fara. Lycka till! :D

2008-08-18 @ 22:58:15
URL: http://wiretrap.blogg.se/
Postat av: apan

yep, I know! noppat har jag gjort! får väl leva med ett halv ögonbryn i värsta fall. ;)

2008-08-18 @ 23:03:35
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0