Alla andra och jag.

Jag tror jag satsar på lila. Lila får det bli. Vill att det ska se ut som om någon ätit asmycket plommon och sen spytt ut det över mig. Läcker i lila. Sen blir det svart löshår till det, kommer bli fetballt.

Jag hatar att tvätta håret. Det är en av mina stora lyxproblem, det är fruktansvärt jobbigt. Gör det inte om det inte är fruktansvärt risigt och lortigt. En av mina våta drömmar är att raka av mig allt barr, men jag har sån konstig huvudform att jag tror jag hade sett ut som Adam Sandler, nja. Jag är en hemskt lat frisör, det är skitkul att fixa andras hår, men mitt eget är tråkigt som fasen, det är förklaringen till varför dom flesta frisörer ser ut som fan i håret alltså.
MEN! Emma hade köpt Oasis "dust it" ett slags torrschampoo som man får värsta volymen av. Plus att håret inte alls ser lortigt ut. Fantastisk produkt! Måste köpa. Kommer inte att tvätta håret på en månad isåfall. Minst.

image217

//Peace.

Kommentarer
Postat av: Ida

Du har testat mitt sånt också va?

2008-05-08 @ 17:38:17
URL: http://simkaka.blogg.se
Postat av: Anonym

dust it är GRYMT!!! :D

2008-05-10 @ 23:58:00
Postat av: apan

ida: nä, jag tror inte jag gjorde det faktiskt. jag tänkte göra det men jag gjorde det aldrig? :(

yes it is!

2008-05-11 @ 11:47:07
URL: http://sugarmonkey.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0