packad o klar.

Yeps-kepz, då är resan bokad, pengapungen gråtfärdig, men en klad Lina. Jag åker till karlstad i helgen, så nu vet ni det, punkt.

Idag har jag och Alina gjort något jätteballt! Vi har sminkat varandra! Alina är ju sånt där sminkproffs, precis som jag. Och det var skitspännande iomed att jag i princip aldrig blivit sminkad av någon. Jag tror sudden gjorde ett halvhjärtat försök en gång för hundra år sen, och det var väl..ja, sådär.


Alina hade den största sminksamligen jag någonsin sett. Jag var i smink-himlen. jävlar vad jag dregglade.


Alina, före och efter. Dock syns ju inte resultatet sådär skitbra. blev grönt dock.


såhär läcker blev jag. Görfint tycker jag!


sen drog vi och åt Mogolisk buffe. Jag vräkte i mig två vrålstora portioner, sen
tog vi en kaffe och friterad banan på det. Jag är fortfarande mätt.



Kommentarer
Postat av: Kaka

Fina ni är!



Va det en sån där buffe "betala 79-ät så mkt du vill"? åhh gott, efterrätt brukar ju inte ingå!

2008-11-26 @ 20:37:55
URL: http://simkaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0