lyxångest.

Tänk om min blogg skulle bli dretstor? Tänk om folk skulle känna igen mig på stan och stannade mig och ville ta kort tillsammans med mig? Skriva autografer, vara sminkad och käck ut jämt? Som BLONDINBELLA (borde väl eventuellt skaffa en matchande pojkvän i koppel då oxå?) Gah. 
Det skulle antagligen bli katastrof.

- jag skulle bli paranoid som fan. Och göra en Michael Jackson och gå klädd i burka.
- jag skulle få attackångest och dra askassa "bellman-skämt" eftersom jag tror att jag förväntas vara rolig.
- när jag går på krogen syns jag i tidningen dagen efter med rubriker som "Apan snodde min öl", "SENASTE NYTT; APAN TALAR UT - OM ALLT", "Spritchock, Apan drack vinäger under borden - skämdes."
- jag skulle googla på massa gamla författare och dra felcitat hela tiden.
- jag skulle försöka smita förbi varenda jag såg med ursäkten "nej det behövs inte, jag är KÄNDIS"

Ja ni fattar ju grejen.



"Hellre en vask i disken än en fesk i smisken"

Kommentarer
Postat av: Emma

Då ska jag lägga ut din kvarglömda gaffel på tradera och åka till Thailand för pengarna :D

2009-08-12 @ 12:01:59
URL: http://emmafromsweden.com/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0