shöp shöp.

Idag var jag på stan, tänkte köpa mig något fint och fräckt. Hittade inget vettigt utan köpte bara vanligt levebröd, typ deo, strumpbyxor, lösögonfransar, ja, ni vet. Drog in på apoteket och skulle köpa rengöringskräm, kassörskan lyckades övertala mig till att köpa ett paket med massa dret i. "UH VA BILLIGT! DU SPARER TRETTIO SPÄNN VETTÖ!", vilket jag egentligen inte gjorde, jag förlorade snarare 60 spänn på grejer jag inte alls behövde. haha! Sälj mig en ponny och jag köpern!

Sen blev jag grinig och köpte en baguette, då träffade jag på Miss Kristin och hennes polers! Vi satt o tjöta ett tag, sen drog jag till Emelie och klippte henne i en käck carolina gynning frilla. Skitfint! När jag klippt klart övertalade jag emelie till att hänga med på stan en svängom, då hittade jag massor med fina grejer! Skumt.



Ja, typ det köpte jag. Och en kjol. Skitsöt skjortklänning från Vila! Gillert, ska fråga mamsen om hon kan lägga upp den åt mig så att jag slipper se så dvärgig ut i den.

Nu ska jag pröva alla kläder och sortera ut vad jag ska lämna tillbaka. haha.

(börjar det förvandlas till någon jävla modeblogg eller?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0