full rulle.

Jäklar vad kul det var igår! perfekto kväll! Och igår var antalet minderåriga inte lika många. Går man ut på en fredag så är det mest snorungar ute, igår var det 25+ ungefär. Gjorde marknadsundersökningar om min ålder igår, jag ser alltså ut som 19 bast, på riktigt. Medans Hannill ser ut som en sjuttonåring. Hahaha. Marknadsundersökte även andra folks åldrar utgående från deras gråa hår. Ack vad fel jag hade. "du har gråa hår! då är du 35!"

Och vi dansade som ett gäng med celbral pares som rymt från en cirkus. Blev bjuden på öl av bartendern. En liten pöjk på 20 raggade på mig, han blev lite ställd när jag förklarade att jag säkerligen kunde varit hans mamma (eller lite äldre, snygga kusin). Har börjat dricka lite mindre oxå, så jag faktiskt kommer ihåg vad som händer på krogen, blackouts är sååå 2005. Dock har inte mina fylle-sms förminskats avsevärt, så jag tog bort alla nummer imorse som jag brukar smsa till på småtimmarna. Mycket bra.
Hade även skrivit på facebook att jag skämt ut mig som fan. Undrar varför jag skrev så? Jag skämde inte ut mig mer än vad jag brukar göra?
doh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0