hår klipp färg priser.

Tänkte bara basunera ut till nära och kära att jag ändrat priser lite ang. klipp o dret. Så here we goes:

Klippning 1 person 200 spänn

klippning 2 eller flera pers på samma ställe 170 spänn (per person alltså!)

klipp+färg+sling 500 spänn. INKLUSIVE TVÅ färger. 100 spänn extra om du vill ha en tredje färg (annars tjänar jag typ bara 50 spänn)

klipp+utväxt eller 1 toning/färg (inkl. färg/toning) 350 pix.

Vill även att ni tar hänsyn till att det är ett JOBB jag gör, och jag har höjt priserna för att jag bara tjänar 90 spänn per klippning om jag tar 150 spänn, eftersom buss kostar skjortan av mig (typ 60 spänn!!).

Har ni några frågor eller funderingar får ni gärna maila! [email protected]

Kjamiz.



Kommentarer
Postat av: elli

Men alltså. Om man vill klippa sig hos dig då.

Är du en sådan som tittar på ens (mitt) hår och skriker av chock och fasa för att man (jag) inte har varit hos frisören på tre år? Och sedan spenderar hela klippet med att prata om hur viktigt det är att gå till frisören helst en gång i månaden? Så att det känns som om man är hos tandläkarn?

2009-10-24 @ 12:41:24
URL: http://www.elli.nu
Postat av: Kajsa

men Lina, akta dig för skatteverket! ;)

2009-10-24 @ 14:38:11
Postat av: apan

SJÄLVKLART SÅ SKOJJAR JAG SKATTEVERKET!! KLIPPER INTE SVART! LOVAR!!!!!!!!!! JAG ÄR ROLIG!

2009-10-26 @ 19:36:41
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0