Midsommar -10!

Messömmer blev ju s.k "dretbra" och det var fan längesen jag hade så jävla roligt! (om man räknar bort den där jävla allergin). Jävligt bra stämning, bra fölk och jävla dretspel.

(klicka på bilderna så blir dom större!)
    
 

  
"harni sköjj eller???"

  
fixade massa fina lekar. t.ex "VEM HAR MEST HÅLVANA?"


eller "VEM ANVÄNDER MEST TUNGA?" emmy vann överlägset.


höhöh, jag vann grenen i "VEM ÄR BÄSTE FRISÖREN".


"VEM ÄR BILIGAST?" ricko!


"vem är störst i käften?" det var inte jag. Bengan fick fan in 20 marshmallows! inte illa!


men jag kämpade tappert.


"VEM TAR SNABBAST ETT NUMMER?" Magnus ofcårs.

   

  

osv. bad, öl o skitfint väder! Kunde inte blitt så mycket bättre faktiskt!

(samtliga bilder snodda från sudden)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0