25 kvadrat tjärlek.

Idag var jag o sudden på Ikea. Skulle bara köpa några grejer, typ sofföverdrag och nån skärbräda. Typ det. Kalaset slutade på 971 kronor exlusive två köttbullemåltider (ja bjöd sudden, schysste bruden typ!!!). Helvete lixom.

Och inget sofföverdrag köpte jag heller. Stod och vägde mellan ett sofföverdrag och ett tidningsställ. Sudden frågade ifall jag verkligen BEHÖVDE tidningsstället. Behövde o behövde, det var ju göllit!! Så jag köpte tidningsstället. Jävla osmart. När jag kom hem insåg jag att jag inte ens hade några tidningar att ha i stället, la i lite reklam så att det inte skulle se så lesset ut.

Köpte en rislampa. En enorm rislampa. Blev så exalterad när jag kom hem att jag rev och slet, monterade sönder den gamla lampan för att få tag i lampsladden. Tyvärr satt lampsladden fast i lampjäveln och upp till taket nådde jag inte heller. När jag fyller 26 ska jag önska mig 10 cm i längd så jag når överallt.

Lyckades lösa det med lite fantasi, så nu har jag en läcker glödlampa som dinglar lite exotiskt i taket. Pfft.

Casa de Lina de-luxe! den ultimata ungkarlslyan!!! (obs, bokhyllan är ej organiserad än)

le sofa. till höger ser ni även tidningsstället jag köpte, funkade superbt att dölja modemet med!!

Mitt pittoreska kök. La en banan i mitten, då blev det nästan lite romantiskt och mystisk.

When in Baileys.


Kommentarer
Postat av: Evelina

fint du har :Det

2010-03-29 @ 19:48:01
URL: http://lifeofeve.blogg.se/
Postat av: The Magnus

Lägenheten ser ut som en riktig snygg-lya - well done! Extra bonus för Hemköp-kassen i bokhyllan :D gerrej!

2010-03-29 @ 23:22:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0