tvångla.

Jaha. På lördag så flyttar jag in till Sudden alltså. Kommer bli spännande. Har redan börjat tjata om en katt. Sudden vägrar. "bara en litten då?" Inte ens det.
Efter lite tjafs kunde hon överväga att eventuellt skaffa en robot-katt. Om nu det finns?
Får väl skaffa en värmedyna, klä den i kattpäls och sätta in en liten motor så att den spinner då. Då kan den ligga i mitt knä och spinna jämt.

Sudden: Ja! Äntligen får jag baka saker med choklad o nötter i!
Apan: Ja! Vad fläskig jag kommer bli.



Undrar hur det kommer o bli? Jag o sudden är ju som lixom kompisar. Sudden är en tjej. Har aldrig bott med en tjejkompis förut, bara människor jag inte känt från början, och som jag sedan blivit kompisar med. Antagligen kommer vi rånbögmörda varandra, eller så lär vi bli ännu mer gifta än vad vi var förut.


jag o sudden - 17 bast. göllit.

Kommentarer
Postat av: elli

I love uttrycket "rånbögmörda".

Har en vän som hävdar att det är det absolut värsta man kan råka ut för.

Kan tänka mig att hålla med...

2010-10-13 @ 11:03:57
URL: http://www.elli.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0