Never mainstream!!

Minns en gång när jag och Sudden var typ 18-19 bast och satt på bussen, framför oss satt ett par äldre tanter och pratade om blommor, plantering och sånt där skittråkigt.
Och jag minns att vi sa typ "höhö, det där är vi om typ 30 år!!"

Men samtidigt var jag bombsäker på att det där ALDRIG skulle bli jag. Prata blommor lixom?! Jag ska minsann inte bli som alla andra, Volvo, vovve och villa, ÖH NEJ?

Och nu ba, har världens planteringssug, vill plantera massa fina blommor och buskar i stugan, köpa skitfula trädgårdstomtar och PÅTA i jorden lixom.
Väljer hellre en bärs i solen än tio på krogen.

(P.s, vart tog texten till föregående inlägg vägen? Hade ju skrivit skitmycket om mina gamla barndomsidoler, och kvar är en bara en bild på Leo? Dock så sammanfattar det ju rätt mycket om vad jag skrev, I LOVE LEO typ)


Kommentarer
Postat av: Tjej i solen

Trodde bara du la ut en bild på Leo så jag lajkade glatt! Du ringde förut. Why?

Svar: Nä jag var bara tölsugen!!
din apa i etern.

2013-05-17 @ 18:03:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0