Åskfis!

Hörde nyss en åskfjärt!! Den förste för i år. I värmelann åskar det aldrig, och när det regnar så regnar det snickerskakor och alla barn springer ut o äter gott. Ehh.

Jag har städat lite. Ska packa när Smoofie kommer hem, vägrar att gå ner o källarn ensam. 
Imorrn smäller dä - Berlin! Sätter hundra spänn på att jag eventuellt kommer börja grina på flygplanet/flygplatsen, eventuellt kissa på mig av ren skräck. Ah, vi får se. 

När Smoofie städar så händer det att han bara "hinner" dammsuga typ två rum. Jag tycker att det är väldigt ologiskt (men jag har aldrig sagt nåt, för tänk om jag bara hinner två rum nån gång???). 

Är förresten jättenervös. Men det visste ni nog redan. 
Tjohej i rio!! 

(P.s finns det några tyska fraser jag borde kunna? Typ "har gått vilse", eller "har tappat bort mina vänner?")

Kommentarer
Postat av: hogie

Chrille gör exakt samma sak. Så JÄVLA störande! Sovrummet blir nästan aldrig dammsuget pga det. Usch. Nu blir jag förbannad.
Du överlever nog resan! Hoppas jag iaf....

2014-05-02 @ 16:04:36
URL: http://hogieskill.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0