Crap de la crepe

Tror att jag har fukkat upp lite. Var på stan en sväng igår, och då hände ju det där som oftast brukar innebära någon form av katastrof för mig; jag träffade en försäljare. 

Jag har säkert nämnt det någon gång förut, att jag en en sucker för försäljare. jag köper gärna. Och en återkommande fras "MEN HEN VAR JU SÅ TREVLIG!!".

Ja vad köpte jag då???? En jävla telefon såklart. Och så fick jag ett nytt abonnemang som jag inte vet om jag vill ha. Har haft telenor i ca 10 år, mest för att dom är så trevliga i kundtjänsten (där kom det igen). Känns som att jag sviker dom. Jag är ju FÖRFAN guldkund eller nåt. 

Vet inte om jag vill ha/behöver en ny telefon heller för den delen. 

ÅHHH.... :(

Kommentarer
Postat av: emma

så störigt det där! inte gäller ångerrätten heller, eller telefonköpslagen eller vad det är som brukar göra att man får ångra köp.

Svar: Var det en fråga eller ett konstaterande? Huh, tänkte gå tillbaka o säga att jag ångrat mig, annars blir det jobbigt. Och dyrt. ;(
din apa i etern.

2014-04-10 @ 17:54:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0