BVC-besök o kattutsläpp.

Chaaaaaa!!

Idag var BVC på besök. Vi skulle ju till BVC igår, men dom hade glömt bort oss så hen var schysst att komma till lellhöla idag! 
Sååååå.....

1. BVC-ladyn släppte ut katterna det första hon gjorde och sa att "dom borde vänja sig". Väldigt märkligt gjort då dom bara fått varit ute lite. Fick springa runt o leta efter ena katten när vide sov. Hittade henne under trappan - helt vettskrämd. Stackarn...

2. Vide väger 7400 kilogram. Oh damn!! 

3. BVC kan för övrigt inget om kost. Hennes kunskaper om veg-mat var extremt dåliga. Dessutom blev hon orolig om Jonas var mager pga vegan. Jag sa att han nyss kollat sina värden och dom var verkligen svinbra. True story. Tips, nämn inte för BVC om ni ger era barn vego. Dom har inte koll. BVC-damen sa att det var jättedåligt och att hon sett föräldrar som bara gett sina barn snabbmakaroner. (Ja då hade dom väl inte koll då?)

4. Hon var trevlig och verkade bry sig. 

5. Vides prover såg bra ut. Nu ska han allergitestas pga eksem. Han verkar bli ett eksembarn.

6. Måste köpa siffror till huset o sätta på fasaden. Ingen hittar hit vilket jag tycker är dåligt men Jonas tycker är bra. Haha.

7. Något helt annat - min vän Emmy föder snart!! Jag e Superpepp!!! Vill snosa minibebis snart! Yey!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0