Madrass.

Jävlar vilken fyndig rubrik!!! Men sanningsenlig. 

Igår åkte vi till Kristinehamns stadsbondgård. Vide gillar ju djur så det var uppskattat. Det gick hönor och tuppar fritt lite överallt. Vide ville självklart säga hej till dom men jag tyckte dom kändes farliga så det fick han inte. Han fick inte ens klappa geten då jag blev nervös över att den skulle bita av honom handen. Alltså önskar att jag inte var så hönsig och nervös över allt som har med vide o göra. Ungen kommer ju att bli rädd för allt om han inte får prova någon gång. 
Hade sett fram emot att träffa alpackorna men dom låg i en sandhög och såg sura ut. 

Efter stadsbondgården drog vi till Jysk och köpte en ny madrass. Vår madrass var så sjukt mjuk och hade fått gropar i sig så det var gött med en ny. Försäljaren ville absolut att vi skulle ta den svindyra, det ville inte jag. 

Idag ska vi träffa mäklaren i sommarstugan för en muntlig värdering. Är rätt svett över detta. Tänk om han ba "den här är inte värd något, ni får nog skänka bort den??" Förhoppningsvis säger han att den är värd 3 miljoner och k-märkt. Eller nåt. 


Vide på bord

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0