G!!!

Jaaaaa!!! Jag fick godkänt på salstentan! Är svårt förvånad faktiskt. Tyckte väl att jag svarade ok på alla frågor, gjorde den väl på 1 timme typ och folk ba "1 timme???? Jag satt 4 timmar första gången!!" Och jag ba eh ja ok. Fattade inte att man var tvungen att skriva typ 10-18 sidor, jag skrev fyra. Eller ja, folk sa att jag hade skrivit för lite, men fattade inte hur jag skulle skriva mer på självklara frågor, blir ju bara en jävla massa ordbajsande. 
Nej men är så glad och nöjd över att jag slipper göra om den. Nästa vecka har jag en ny salstenta så hoppas det går bra på den med! 


Kommentarer
Postat av: Malin

Att du skrev godkänt på kort tid är ju ett tecken på att du är helt smartur! Bra jobbat!

Svar: Haha kanske det!!!
din apa i etern.

2018-03-19 @ 17:17:58
URL: http://malinsvedjeholm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0